Telenor-karusell

Hvert år arrangeres Telenor-karusellen hos de lokale idrettslagene.

Det er barneskirenn sponset av Telenor. Her får alle prøve å teste ut ski-ferdighetene sine.

Det er ikke så mye som skal til, å barna synes det er kjempegøy. Spesielt om dem får konkurrere mot en god venn fra barnehagen eller skolen.

For dem aller minste var det laget ei lita løype på fotballbanen. Her fikk mammaer og pappaer gå sammen med barna.

For dem som er større var det laget ei lengere løype i lys-løypa. Prinsessa gikk løypa på 2 km.

Så tar dem tiden på alle barna. Om vi vil kan det være en god motivasjon å skrive ned tiden så prøve å gå enda fortere neste gang.

Alle barna fikk også deltakerpremie. Hver sin lue med Telenor-reklame på. Også et glass saft.

På slutten av sesongen venter også en medalje eller pokal. Å diplom. Det pleier å være årets høydepunkt for prinsessa.

 

2 kommentarer
    1. Jeg husker jeg gikk skirenn når jeg var liten også. Det var ikke det å vinne som var viktig. Jeg husker en foran meg falt. Jeg ventet til denne reiste seg opp og gikk videre. I stedet for å løpe forbi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg