Storbyferie med familien

I anledning time hos kjævortoped for datteren min, var vi nødt å ta oss en Tromsøtur.
Da jeg for tiden er alene med barna, ble det helt uaktuelt å gjøre dette i form av en dagstur.

Har derfor jobbet meg litt opp, slik at jeg kunne avspasere slutten på uka, å dermed få langfri.

Har jo pappa å søster i byen, så det passet jo fint å få litt tid sammen med dem også.

Så var vi så sinnsykt heldige. Søster/tante hadde ordet både meg og barna et hver sitt store påske-egg i gave til vi kom.

Noe godteri, å noen smågaver. Så helt fantastisk. Vi er så utrolig heldige som har en så fantastisk familie.

Nå skal vi kose oss Max på by-tur. Livet er nydelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg