Påsken hjemme hos oss

Selv om vi skal til campingvogna neste helg, så er jo påske-ferien og påsken allerede startet for mange. Vi har pyntet litt hjemme til påske, og hadd påske-verksted.
Å selv om vi har jobb, så er vi gått litt i feriemodus også, med litt ekstra kos, late dager, og god mat.

Jeg er bare så fornøyd med påskeriset vårt i år. Det ser stort og praktfullt ut, med nusselige påskekyllinginger. Ganske perfekt plassert synes jeg også.


Påskeverksted så blåste jeg ut egg barna fikk lov å male og tegne på, så skal vi henge dem opp i riset etterhvert. I tilegg fikk dem saks, lim, og diverse så dem kunne bruke kreativiteten som dem ville. Storesøster lagde papir-hare som kunne henges på riset.


Påskefrokost er også spesielt godt. Egg er jo virkelig tingen. Både stekt, kokt, som omelett og eggerøre. Med appelsinjuce til selfølgelig.

 

Kjøpte ei sånn gul påskelilje, men glemte å vanne den i noen dager, håper jeg redder den inn igjen. Pynter med lillebrors leker rundt den så blir det litt ekstra farger i bildet.

Kjøpt meg nye øredobber på Temu. Synes dem passer perfekt for årstiden. Er dem ikke søte?

Så nå er jeg klar for påskeferie. Må bare jobbe hele uka først. Som en av pasientene mine i hjemmesykepleien sa på jobb i helga. -Du får jo påskeferie etter påske når dem andre er ferdig med sin ferie..

Jo, sånn er det i helsevesenet, vi må dele på fritiden. Men vet du, det er verdt det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg