Jeg blir ei superstjerne

Rødt er blod, roser og vin. Rødt er kjærlighet, biff og jordbær.

Rød er en lidenskapelig, erotisk farge. Den er både sensuell og aggressiv. Den symboliserer kjærligheten.

 

Dagens catwalk i utfordringen skulle være rød. Så jeg tok på meg en rød overdel i dag. Kjempefin sateng, sitter akkurat passelig løs på di rette stedene, og stram der det skal være.
Det var bare det at med full rulle på jobb, videre på fotballkamp, så møte søster,

Så var jeg både svett, sliten og veldig lite presentabel før jeg rakk å ta et eneste bilde.
Dermed ble det et lite dykk i arkivet for å se hvor fin jeg egentlig er i rødt.
Å når jeg ser disse gamle bildene av meg selv kommer slankemotivasjonen sikkelig tilbake.
Jeg blir kanskje aldri 20 år igjen, men jeg kan vell likevell komme i nærheten så vakker om jeg bare trener litt? Jeg var jo en sikkelig babe ❤️

 


Jeg liker fargen rød veldig godt, når jeg har en god hårdag. Men en god hårdag får meg vell egentlig til å like det meste i livet.

Men fargen rød, da føler jeg at jeg skinner.
Jeg går liksom ut av min lange vinterdvale og hopper opp på scenen å danser og synger helt vilt. Jeg blir stjerna i mitt eget Liv.
Bilen min er også rød, jeg kaller den for tyttebæra mi. Og jeg er himla glad i tyttebær.

 

6 kommentarer

Siste innlegg