Ikke engang 2 hunder kunne skremme henne vekk

Når jeg går med 2 hunder og 2 barn i skogen, da er det sjeldent at jeg ser andre dyr en fugler.
Jeg vet jo at dem er der, men med min bråkete gjeng, så oppdager dyrene oss lenge før vi oppdager dem, så stikker di å gjemmer seg.

Men da jeg i går gikk på søndagstur til gapahukan, så stoppet plutselig hundene opp, og sto å så noe forundret ned i steinura. Jeg hørte noen lyder, å måtte se etter om jeg så noe.  Der var flere hull i bakken.

Å plutselig et lite søtt hode som stakk ut å freset til oss. Jeg vil tro hun hadde et kull med barn inni hula, å prøvde å skremme oss vekk. Så da kjappet jeg meg bare å knipse et bilde, så tok jeg flokken med meg videre så vi ikke forstyrret henne mer.
Kunne jo egentlig ønske å få tatt både flere og bedre bilder, men ønsket ikke å skremme henne så veldig.
Hun var jo bra tøff som turte å stille seg opp mot hele flokken min da.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg