Har du et godt system i ledninger?

Ledninger er noe jeg kjenner jeg får grå hår av.
Spesielt fordi jeg ikke vet hva dem er til, om dem er nyttige å beholde, om jeg en vakker dag vil få bruk for dem?

Så har jeg en samboer som er hellig overbevist om at alle ledninger er nyttige, og vi kommer til å få bruk for alt sammen. Så noe samarbeid til å luke ut noen, det finnes ikke.

Da må jeg prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, å ha best mulig system i dem ledningene som er.

Har samlet alt som tilhører tv, og tv-spill i en egen boks under tv.

Data får han selv systematisere, jeg har ingen kontroll der, å kaller det gubbens personlige rot!

Men så er det alle små lade-ledninger til ulike dimsedutter i huset. Dem har jeg samlet i en skuff, med sånn brød-pose-strips rundt.

I skuffa under ligger dem som har fast adapter på seg på samme viset.

Det var dagens innsats for et mer systematisk Liv. Ønsk meg lykke til, å kom gjerne med smarte tips om du har en god løsning?

Føler dette litt er et evighetsprosjekt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg