Dilla på lilla?

Jeg trodde jeg hadde masse lilla klær i skapet. Jeg har jo alltid likt lilla i alle nyanser.
Men da jeg i morges åpnet skapet å skulle kle på noe lilla, var det eneste lilla som hang der en noe for trang kjøle som jeg ikke har hadd råd å donere bort enda.

Jeg har nemlig donert bort ganske så mye klær di siste årene, da jeg har vokset ganske mye i bredden. Av dette, alle mine fine lilla klær.

Dermed ble det på nytt en dykk i arkivet, for å finne frem mine nyanser av lilla.

Så må jeg skrive lilla klær på handlelisten til neste shopping.
Dette er vell siste dag i den fargerike catwalk-utfordringen.
Det har vært utrolig gøy å se alle dere fargerike folk legge ut fantastiske bilder av dere selv, å se hvor mange fine klær dere har.
Spesielt dere med kjoler og strikka-klær fortjener en ekstra applaus synes jeg. Nydelig er dere.

Takk for en gøy utfordring, med følelse av vennskap og samhold. Det er så koselig.

6 kommentarer
    1. Du fant noe til slutt i fargen lilla, noe som ikke alltid er så enkelt 😉 Lilla er en av mine favorittfarger, men det finnes ikke noen klesplagg i skapet med den fargen. Jeg har allikevel funnet en løsning på det, som kommer om et par dager. Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg