Den rosa dagen

I dag skal dagen være rosa, ifølge Frodith sin utfordring. https://frodith.blogg.no/frodiths-fargerike-catwalk-utfordring.html

Jo, jeg er egentlig glad i å bruke farger, så dette kan jeg jo være med på tenkte jeg.

Men så var det å ta bildene da. Jeg er helt ærlig helt elendig på å ta selfier, å synes i grunn aldri at noen greier å ta bilde av meg der jeg blir så vakker som jeg egentlig fortjener å være på et bilde. Eller som jeg noen dager føler meg.
Men jeg fikk da til et bilde i rosa likevel.
Jeg har denne rosa militæraktige tank-toppen som jeg synes er veldig fin på godværsdager å bruke.

Rosa er en absolutt favorittfarge i livet. Den gjør meg munter, å får meg til å føle meg feminin. Den er skarp, men kan også være dus. Å den får meg til å tenke på deilige blomsterdufter.

Men jeg er ikke så glad i rosa klær. Jeg bruker helst bare rosa tilbehør.
Rosa klær, får meg i grunn veldig lett til å føle meg som en rosa gris. Spesielt når jeg også er litt rosa av sola. Da føler jeg meg som en smålubben rosa julegris..

Men jeg omgir meg ellers gjerne med alt som er rosa altså.
Som kaffekoppen prinsessa kjøpte meg en gang når hun var på miniferie med mormor.
Den nyter jeg gjerne morgenkaffen min i..

 

Ha ei fargerik uke, å takk for at du stakk innom bloggen min 🙂

4 kommentarer
    1. Hei og hopp 🙂 Så innlegget ditt nå på mårran, og legger deg på linkelisten 🙂 Hvis du synes det er vanskelig med selfier, still inn på selvutløser,. 3 eller 5 sekunder, , så du rekker å løpe tilbake å stille deg opp og sett mobilen inntil et eller annet. Det er det jeg gjør 🙂 Men du fikk jo til her 🙂 Gøy at du er med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg