Den nydelige campingvogna vår

Jeg bare elsker campingvogna vår. Det er en hobby 650 kfu.


Den er litt for stor for at jeg kan kjøre med den, så foreløpig blir jeg bare å være passasjer på ferie, men det er den perfekte familievogna.

Barna har sitt eget rom helt bakerst, vi foreldre sover i midten, så har vi stua og kjøkken fremme.

Denne løsningen er helt super.
Om vi voksene vil sitte våken å prate litt om kveldene, så er vi likevell ikke helg tett på barna som prøver å sove. Det er også god bevegelseplass ved kjøkkenet, og toalettet er helt ok.

Her er også veldig god skapplass, så vi kan ha med oss ganske mye før det blir et problem. Jeg elsker dem naturlige fargene, nøytral stil, som lett kan pimpes litt opp etter humør og årstid med mitt personlige preg.

Å eie ei campingvogn er bare helt luksus. Ingen problem om noen ikke har gjesterom men ønsker oss på besøk, da kan vi ta vogna med, over alt hvor vi skal. Vi kan ta med oss det aller meste på ferien, å om vi er i utlandet kan vi hamstre ganske mye. Å siden vi har fast plass med spikertelt i nærheten, kan vi dra ofte på helgeturer.
Vi kan være sosiale på campingplasser om vi ønsker det, eller vi kan fri-campe om vi helst vil det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg