Bøvær-Senja

Stranda på Bø synes jeg er veldig fin å dra på innimellom med barn og hund.

 

Vinterhalvåret får hunden ofte løpe fritt her, mens om sommeren har jeg den i langline.

Så øver vi gjerne litt på sitt og bli, eller å passere fremmede mennesker uten å bjeffe.

Lille prinsen får ha med bøtte og spade, så er han super-opptatt med et viktig arbeid bare han forstår. Men han ser gjerne at vi andre løper å fyller opp det vi kan med vann til han.

Store prinsessa vil helst løpe barfot, uansett temperatur, synge alle tonene i fjellet, å få vind i håret.

 

Bøvær på Senja er nokk egentlig aller mest kjent for det merkelige kråkeslottet, og kråkeslott-festivalen. En egen festival for kunst, og kultur. Jeg er personlig ikke så helt inne på kunst-kjendiser, eller noe annet artister en pop-artister, så for meg er den største kjendisen som bruker å være der som jeg vet Moddi (Pål Moddi Knutsen).

Det er utrolig vakkert der, men skal du bade anbefaler jeg å finne en annen strand, her er alltid en del vind, selv hvor godt vær det er ellers.

 

5 kommentarer
    1. Senja må være det kuleste stedet i Norge tror jeg, og Bøvær og kråkeslottet en del av det morsomste 😊Vært på Senja EN gang, elsker øya 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg