Bloglovin, hvorfor?

Hva er greia med Bloglovin egentlig?
Husker jeg hadde det før med min gamle blog, så tenkte jeg skulle signere meg opp der igjen for å kunne følge flere blogger å kanskje få flere følgere selv også?

Har prøvd i flere dager, men uansett hvordan inngangsmåte jeg prøver på, så får jeg opp feilmelding. Den er rett å slett helt utilgjengelig.
Men ser jo at flere av deres blogger kommer med reklame på at jeg kan følge dere på Bloglovin, så da lurer jeg jo? Er det slik for alle? Er det bare jeg som ikke har tilgang? Eller bare Nord-Norge? Noen som vet?

2 kommentarer
    1. Hos meg henger den med fra årevis tilbake. Tror ikke noen bruker den lengre nå. Blogg er ikke så stort i dag. Om du får det til å fungere tror jeg ikke du merker noe fra eller til egentlig..

      1. Var en som kommenterte på Facebook, at det ikke er mulig å bruke før blogg.no har fått orden på det der nye Google Analytics.
        Finnes jo i utgangspunktet kjempefine verktøy til å gjøre blogg større, men det har stoppet opp et sted i systemet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg