Drømmen om spikerteltet

Vi har kjøpt oss spikertelt på en campingplass ikke så langt unna hvor vi bor.

Jeg vet det er noen som både har hytte og spikertelt laaaaaangt unna hjemplassen, men personlig skjønner jeg ikke hvorfor di ønsker det. Om den er i sånn passelig nær avstand, så tror jeg den vil bli brukt mye mer, og gi mye mer glede, en om det er for langt vekk.

Og jeg gleder meg så helt sinnsykt mye til å «flytte inn» på campingplassen.

Desverre har campingvogna vår fått noen skader på vinterlagringen, som gjør at vi ikke kan flytte inn før den er ferdig på verksted, så i mellomtiden bare drømmer jeg meg bort og lager store planer for hvordan jeg vil ha det.

Kanskje jeg lager litt for store planer en hva vi kan greie å realisere med en 2 åring sammen med oss, men drømmer kan bli virkelig, så det er best å holde på dem.

 

Bare tenk så koselig det kan bli. Utsiden skal om sommeren bli pyntet opp med blomster i store krukker. Det er på baksiden bygget en ny terrasse, hvor vi kan sitte å spise god mat, med kvelds-sol og fin utsikt over vannet.
På øversiden er morgensolen, hvor vi kan sitte i hver vår stol å nyte en deilig kopp med morgen-kaffe.
Om vinteren skal vi pynte opp med masse koselige lys og lykter.


Inne tenker jeg å male. Men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvordan tema jeg vil ha i farger og interiør.
Skal det være blått/hvitt med dekorasjoner fra kysten? Brunt/beige med skogen som tema? Luksuriøst med gull eller sølv? Lyst eller mørkt? Moderne skandinavisk? Rekved tema? Eller skal jeg supertilpasse det til barna med farger og gøyale ting?

 

Koselig og gøy blir det uansett.
Jeg har sommerfugler i magen, og gleder meg skikkelig til å komme i gang.
Det skal bli så koselig i hytta vår, at vi vil ønske å være der hele tiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg