Nå er det sommer i Nord

Kle på deg bikinien, å sett deg på sparken, nå er det sommer i nord.
I allefall på yttersia Senja.
Graderstokken viste i dag før klokka 9 hele 10 grader. Altså, to-sifret pluss!

Det er jo fantastisk sommertemperatur, det klager vi ikke på.

 

Var nesten så jeg ringte meg syk på jobb i dag så jeg skulle få med meg årets sommer.
Men jeg er optimist å tenker jeg kan ta sjansen på at vi får en dag eller to til med to-sifret grader pluss i år. Er jo faktisk bare kommet til April.
Men det er ikke en april-spøk altså, det er helt sant, bilde tatt i dag.

Tenker bikkja blir å gå me strak hals og logrende hale på dagens trimtur. Hun elsker jo varmegrader.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg