En bukett venner

 

Alle dere fantastiske bloggere, på godt og vondt, jeg skal nå velge meg ut 5 av dere, som skal utgjøre min blomsterbukett.
Dette etter å ha fått blomsterutfordringen fra fantastiske gryende.

Først tenkte jeg denne utfordringen kom til å bli kjempelett. Velge meg ut 5 stk jeg synes noe ekstra om. Men når jeg skulle sette i gang, så ble det likevell kjempevanskelig, jeg fikk litt skrivesperre og har brukt hele helga på å tenke uten å egentlig ha kommet frem til så veldig mye.
For når jeg bare velger 5, så må jeg også utelate noen.
Så må jeg finne en blomst som passer til noen, å det å finne riktig blomst, det er ikke enkelt.

Men jeg prøver mitt beste, selv om dette ikke er helt min typ utfordring.

 

 

  1. Bunny. Du startet utfordringen å er sikkert en av dem som har fått flest blomster. Men, du er sikkert også den mest aktive, omtenksomme, og samtidig rebelske bloggeren vi har her inne. Du tør å stille deg opp med dine skarpe meninger, å er ikke redd for å stå i det. Du er både vakker og hardfør på samme tid. Som en nøkleblom. (Primula veris).
  2. Frodith. Du er fargerik og morsom. Spesiell og unik. Når jeg ser deg, tenker jeg på min viltvoksende orkidé, som vokser i skogkanten bak huset mitt. Den kommer tilbake år etter år, å er den eneste orkidé jeg vet å ha sett vokse vilt i nord.
  3. Skogfruen. Så utrolig fine naturbilder. Å når det kommer bilder fra hus, hjem og interiør ser det alltid så varmt å koselig ut. Du får ingen blomster, men et stort velduftende grantre.
  4. Kjærringanker. Tenker du er en noe spesiell dame, med mange sterke meninger på godt og vondt. Politisk, engasjert, står støtt i stormen. Verbena.
  5. Vibbedille. Du er så inspirerende med alt det fine du lager. Å det stopper ikke. Du lager å du lager litt mere. Peoner.

3 kommentarer
    1. Tusen tusen takk, at jeg ble valgt hos deg ❤️Jeg er syk for tida så koselig med litt oppmerksomhet og fine ord. Jeg er veldig glad i orkideer, og jeg HAR bodd i Nord-Norge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg